2013. szeptember 30., hétfő

2.rész ~Suli



Reggel lassan kikeltem az ágyamból, majd bementem a fürdőszobába. A tükörbe belenézve, majdnem megijedtem magamtól olyan nyúzott voltam. Tegnap Jesy-vel egész este beszélgettünk, így alig aludtam valamit. Lezuhanyoztam, felöltöztem, kivasaltam (jelenleg) vörös színben pompázó hajamat, majd feltettem egy leheletnyi sminket. Kimentem a szobámból és Jesy szobája felé vettem az irányt. Halkan benyitottam, majd benéztem. Még aludt, így támadt egy ötletem. Gyorsan leszaladtam a hűtőhöz, majd vissza a szobájába. Bementem, majd halkan az ágyához mentem. A hajára és a kezére fújtam egy kis tejszínhabot, majd levettem a polcról a telefonját, megkerestem a leghangosabb zenét és elindítottam. Jesy 2 másodperces gyorsasággal pattant ki az ágyból. Gyorsan kifutottam a szobából, így nem látott.
-Jade! - kiabált utánam.
Bebújtam az ágyamba és úgy tettem,mintha aludnék. Vártam,hogy Jesy bejöjjön, de  nem jött. A szememet még nem nyitottam ki, hátha itt van valahol. Pár perc múlva Jesy rontott be a szobámba, majd már csak azt éreztem, hogy rám borít valamit.
- Jesy! - kiabáltam rá.
- Kölcsönkenyér visszajár. - szaladt ki a szobámból.
- Jesy gyere ide! - futottam utána.
Kergetőztünk egy darabig, majd elkezdett szaladni vissza a szobám felé. Én utána rohantam, de mivel vizes volt a padló egy hatalmasat borultam. Jesy csak röhögött rajtam, majd a nagy puffanásra kijött anya és John is.
- Itt meg mi történt? - nézett anya végig a tejszínhabos Jesy-n, a vizes folyosón és rajtam.
- Egy kicsit szórakoztunk. - nevettem fel.
- Azt látom. - nevetett fel John is.
- Feltakarítok. - tápászkoftam fel a padlóról.
- Segítek. - mondta Jesy.
- Köszi. - mosolyogtam rá.
Gyorsan feltakarítottunk, majd bementem a szobámba átöltözni. Egy fekete egyberuhát vettem fel. Lementem reggelizni, majd felkaptam a táskámat, megvártam Jesy-t és elindultunk a suliba. Nagyon  izgultam a mai nap miatt, hiszen még nem ismerem a sulit bár már Jesy elég sokat mesélt róla. 10 perc séta után meg is érkeztünk a suliba. Mindenki csoportokban ácsorgott az udvaron. Jesy odaintett gondolom a barátainak, majd odamentünk hozzájuk.
- Sziasztok! - köszönt Jesy.
- Wow Jess ez te vagy? - nézett ki a napszemüvege mögül egy szőke hajú fiú.
- Úgy tűnik. - mosolygott.
- Dögös. - mondta, mire mindenki felnevetett. - És új lány?
- Srácok, ő itt Jade.
- Hello. - intettem.
- Szia én Perrie vagyok. - lépett hozzám egy szőke lány, majd megölelt. Egy kicsit váratlan volt, de visszaöleltem.
- Én pedig Leigh-Anne vagyok. Szólíts csak Leigh-nek. - mosolygott rám.
- Én Niall vagyok. - kacsintott a szőke srác.
- Á, a mogyis csaj. - mondta egy srác a hátam mögött, mire megfordultam. A srác volt az a  repülőről.
- Ti ismeritek egymást? - kérdezte Jesy felvont szemöldökkel.
- Hát.. Együtt utaztunk a repülőn. - mosolyogtam.
- Amúgy Zayn vagyok. - mosolygott rám.
- Jade. - mondtam.
- Tudom. - nevetett fel. 
Csengettek, úgyhogy bementünk. Az iskola nagyon tetszett,belülről is. Ahhoz képest, hogy iskola nagyon szépen van berendezve.
- Jesy nekem hova kell mennem? - kérdeztem.
- Velem jársz egy osztályba nem?
- Itt nincsen több osztály a,b,c?
- Itt nincs.
- Értem. - bólintottam és követtem.

2 megjegyzés:

  1. Szia!Eddig nekem nagyon tetszik a blogod!Ez a rész nagyon jó főleg amikor Jesy és Jade kergetőznek :) Ha kiteszed,hogy fel lehessen iratkozni,feliratkozom!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bella :)
    Örülök,hogy tetszik a blog,igyekszem minnél érdekesebbé tenni.Kitettem,hogy fel lehessen iratkozni.Nagyon szépen köszönöm a kommentet és azt is,hogy feliratkozol :)
    xx.Jade.xx

    VálaszTörlés