2014. február 15., szombat

8.rész ~Megöllek

Félrehívtam Zayn-t és elhatároztam, hogy bármi áron kiszedem belőle, mi történt.
- Zayn végre hajlandó vagy elmondani mi történt? - kérdeztem kissé dühösen.
- Ne tartozik rád! És hagyj békén!
- Zayn! - fogtam meg a karját. - Igen is rám tartozik! Perrie a barátnőm és meg akarta ölni magát!
- Én nem bírom ezt ki mondnai. Undorító vagyok.
- Zayn kérlek!
- Szóval én..Meg..Megcsaltam.- nyögte ki, mire teljesen elképedtem.
- Hogy mit csináltál? - kérdeztem döbbenten. 
- Sajnálom!
- Sajnálod? Csak ennyit tudsz kinyögni? - ordítottam.
- Miért mit csináljak üljek be egy kocsmába és igyam magam holt részegre? - kérdezte és már szinte ő is kiabált.
- Talán akkor látszana, hogy egy kicsit is sajnálod, ami történt! - vetettem oda durván.
- Mi ez a kiabálás? - jött oda Jade.
- Semmi, menj el! - utasította Zayn.
- Nem, maradj! Hallgasd meg mit művelt Zayn. - mondtam.
- Menj el! - kiabált Zayn.
- Hívd ide a többieket is! - húztam gúnyos mosolyra a számat.
- Mire jó ez neked Leigh-Anne? Ha megtudják megutálnak. Ezt akarod? - kérdezte Zayn már kicsit nyugodtabban.
- Igen, ezt akarom!
- Itt  vagyunk, mi olyan fontos? - kérdezte Harry.
- Zayn megcsalta Perrie-t! - mondtam.
- Hogy mit csináltál? - kérdezte Jesy.
- Jól hallottad!
- És, azért akarta...., mert te... - értetlenkedett Jade.
- Igen. - bólintottam.
- Megöllek te szemét! - ugrott volna neki Jade, de Hazz és Louis megfogták. - Engedjetek el!
- Jade nyugodj le! - próbálta nyugtatni Jesy.
- Nem nyugszom meg! Előbb megölöm! - nézett szúrósan Zayn-re, közben ficánkolt a fiúk karjaiban.
- Én inkább megyek. - mondta Zayn és sietősen távozott.
- Szemét állat! - kiabált utána Jade.
Most, hogy tudjuk valójában, miért akarta Pezz megölni magát, mindenki eléggé haragszik Zayn-re. Eléggé? Inkább nagyon. Már elég régóta várakoztunk, hogy végre bemehessünk hozzá. Nem sokkal később egy nővér jelent meg előttünk.
- Felébredt, de még eléggé kába a sok gyógyszertől. Bemehetnek, de maximum hárman.
- Köszönjük. - mosolyogtam. - Fiúk nem lenne baj, ha először mi mennénk be? - fordultam hozzájuk.
- Nem, dehogy. Menjetek. - mosolygott Niall.
Beléptünk a kórterembe, ahol az ágyon ott feküdt Perrie.
- Szia. - köszönt halkan Jesy.
- Sziasztok. - mosolygott ránk.
- Hogy vagy? - kérdezte mosolyogva.
- Már jobban. Csak még nagyon gyenge vagyok.
- Egy-két nap és teljesen rendbe jössz.
- Remélem. És ő kicsoda? - mutatott Jade-re.
- Jade. Tudod, a testvérem. Nemrég jött ide.
- Jaj Jesy, nem tudsz átvágni. Tudom, hogy nincs testvéred. - nevetett fel Pezz. - Amúgy Perrie vagyok. - nyújtotta a kezét Jade-nek.
- Tudom, ismerjük egymást. - nézett furán Jade.
- Nem rémlik, hogy ismernélek. - ráncolta össze szemöldökét Jade.
Döbbenten néztem össze Jesy-ve, Jade pedig a sírás határán állva kiment
- Áruljátok már el ki volt ez a csaj?! - mondta Perrie.
- Mindegy, nem lényeges. - mondtam halkan.

*Jade szemszöge*

Ezt nem hiszem el. Perrie nem emlékszik rám. De ez egyátalán lehetséges? Könnyeimet visszatartva léptem ki a kórteremből, ahol a fiúk voltak. El akartam menni, de Harry megfogta a karomat.
- Minden rendben Jade? - kérdezte.
- Persze, igen. - mondtam és vágtam egy kamu mosolyt.
- Ne hazudj! - nézett a szemembe.
- Perrie nem emlékszik rám. - mondtam halkan.
- Az, hogy lehet? - kérdezte Lou.
- Nem tudom, de..de nem tudja ki vagyok. - mondtam és szememből elkezdtek potyogni a könnyek.
- Shh. Semmi baj. - ölelt magához Hazz. - Ez csak a gyógyszerek miatt van. Hidd el pár nap és újra emlékezni fog rád! - suttogta a fülembe.
- Köszönöm! - bújtam szorosan hozzá.
- Elnézést. - bökte meg valaki Harry vállát.
- Ismerjük egymást? - fordult a napszemüveges, baseball sapkás fiúhoz.
- Haver, már meg sem ismersz? - nevetett fel az illető.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! Meghoztam a kövi részt. Sajnálom, hogy ennyi késéssel és talán nem ezt lett az eddigi legjobb réész :/ Remélem, azért valamennyire tetszik! Komiba várom a véleményeket, hogy szerintetek ki lehet az a fiú, aki a végén megjelent a kórházban? Egy kis segítség: ezentúl végig szerepelni fog a történetben és nagyon jóba van a többiekkel! :) Sietek a kövivel! xx.Jade.xx



 

3 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok hogy ki lehet az gyorsan kövit!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Először is bocsánat a késői komiért!!!!!!!! Másodszor nekem tetszett a rész, remélem hamar lesz következő, már várom, kíváncsi.vagyok ki az a fiú, bár van egy sejtésem... *-*
    xx. Lucy

    VálaszTörlés
  3. szia! :)
    ma olvastam el az osszes reszed a blogodban es imadom! :))))
    fel akartam iratkozni twitter-rol yahoo-rol meg google-rol is de mindig azt irja ki h nem sikerult a keres teljesitese :(
    nagyon szeretnem ha folyatatnad gyorsan (!!!) mert imadom ;) <3
    xxJerriexx

    VálaszTörlés